Owce a witamina D3

Witamina D3 jest jednym z podstawowych hormonów i ma ogromny wpływ na pracę całego organizmu.

Produkowana jest z cholesterolu przy udziale światła słonecznego i większość z nas cierpi na jej niedobór. W związku z tym dobrze jest pamiętać o tym, aby dostarczać ją z zewnątrz. Jest ona najważniejszym suplementem, który powinniśmy zażywać dla dobrego zdrowia.

Receptory dla witaminy D3 wykryto na każdej komórce, co oznacza, że jej rola w organizmie jest bardzo wyjątkowa.

Nowotwory, osteoporoza, choroby autoimmunologiczne, cukrzyca, astma, słabe mięśnie, zaburzenia snu, depresja, spadek odporności. choroby skórne, reumatyczne, stwardnienie rozsiane, łuszczyca, bielactwo. choroby układu rozrodczego, odkładanie się wapnia w naczyniach krwionośnych. to choroby, które wiąże się  z długoletnim niedoborem witaminy D3.

No dobrze, ale jaką witaminę D wybrać, żeby podnieść jej poziom? Pamiętajmy o tym, że witamina D3 występuje tylko w organizmach zwierząt. Nie znajdziemy jej w roślinach, ponieważ nie produkują one cholesterolu. Roślinną wersją tej witaminy jest witamina D2 wytwarzana przez grzyby. Ale jest ona znacznie gorzej wchłaniana, niż ta odzwierzęca.

Najbardziej skuteczna dla nas witamina D3, najlepiej przyswajalna jest ta pozyskiwana z owczej lanoliny. Lanolina jest to wosk, którym pokryta jest owcza wełna. Pozyskuje się ją w procesie czyszczenia runa. Taka witamina D3 świetnie się wchłania. A różne często przewlekłe choroby ustępują, gdy poziom witaminy D3 się podnosi.

W takim razie jakie dawki witaminy D3 należy przyjmować?

Warto wcześniej wykonać badanie 25 OH. Jest to badanie poziomu witaminy D3 w organizmie można je wykonać bez problemu w najbliższym laboratorium.

Lekarze naturopaci  zalecają, aby ten poziom wynosił około 100. Wyższy jest zalecany np. w chorobach neurologicznych.

Pamiętajmy, że witamina D3 rozpuszcza się w tłuszczach, więc warto, aby dobre tłuszcze na stałe zagościły na naszym stole. Tym bardziej, że Natura wręcz nas rozpieszcza bogactwem naturalnych produktów, takich jak masło, śmietana, jajka, sery, a także tłuste ryby. Ale tu powinniśmy zachować ostrożność z powodu skażenia ryb metalami ciężkimi.

Dbajmy też o florę bakteryjną w jelitach, gdyż przy prawidłowym ekosystemie jelit. Nasze bakterie również wytwarzają tę cenną dla nas witaminę.

Ja polecam oczywiście naszą witaminę D3, z Nature’s Sunshine. Świetnie się wchłania, sprawdziłam u siebie i u moich klientów.

Jeżeli chcesz korzystać ze słonecznych produktów w niższych cenach, zarejestruj się Tutaj

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.